COMENTARI DE BLOGS (1) 
                                 
             Marc Ambit Fernandez:  https://hipertextualitzant.blogspot.com.es/
                                

                                           MARC “EL PROLÍFIC”


                         Que té la virtut de produir fruit, especialment abundant


  •  Font de la definició, Institut d’Estudis Catalans



 EL MEU RETRAT.

 El contingut del teu blog és molt pedagògic i alhora divertit, totes els teus escrits estan molt ben redactats, flueixen d’una manera molt espontània, tinc la sensació que quan escrius tens molt clar el que vols dir i com ho vols dir. La meva impressió, es que la teva personalitat queda plasmada en els teus escrits, sembles una persona extrovertida i molt productiva, segur que el teu cap no para mai, jejeje, m’equivoco?, també et mostres molt participatiu, alhora d’aclarir dubtes i d’ajudar els companys.


 FORMES.

 L’estètica em recorda als anys vuitanta, té un color vintage, no se perquè m’ha fet pensar en la pel·lícula com “Los Goonies”"regreso al futuro" o "Gremlins" potser són deliris de l’edat, jo en tinc 41, en fi..

bé seguim, pel meu gust trobo que potser està massa carregat el blog- potser és el que buscaves- en qualsevol la percepció que he tingut quan he entrat al teu blog, és que hi ha molta informació, molta imatge, això em genera un cert desconcert, no se per on començar, d’alguna manera és com aquell que va menjar al bufet lliure, està encantat però queda col·lapsat per tot el que hi ha per triar.

Ara bé respectant la teva idea d’inundar el blog de finestres, posats a fer podries donar-li una forma estètica que representes més el concepte hipertextualització, finestretes de diferent tamany i forma, donant una idea de fragmentació desigual, com si fos un trencaclosques inacabat.



CONTINGUT I RECOMENACIONS.

 No he llegit tots els teus escrits però els coneixements que tens són brutals, tan pel domini tecnològic com pels continguts. ets capaç de muntar una historieta hipertextual de fer tot una lliçó de com fer un anàlisi lexicomètrica.




En definitiva, humilment, com analfabet digital que soc, se’n fa molt difícil ser crític amb el teu blog, perquè està molt bé, et felicito Marc.

Comentaris

  1. Hahaha!!! Lluís!!! M'agrada aquest sobrenom que m'has posat!!! XDDD

    ResponElimina
  2. Vai fer servir la teva guia d anàlisi lexicometrica, em va salvar el cul!! Jijijiji mercii, m agrada que t agradi el sobrenom, Prolífic

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Propera parada, Galàxia hipertextual