COMENTARI DE BLOGS (2)


                                            DE   VOCACIÓ  HUMANISTA  

            Pilar Aguarod Salillas: https://hipertextualihumanista.wordpress.com/


EL MEU RETRAT

Hola Pilar, he estat llegint el teu blog, els temes que toques i com els toques, denoten una visió crítica cap al món hipertextual, de fet quan dius que “ em declaro una escriptora hipertextual i ocasional i una humanista vocacional” ja ens dones algunes pistes del teu enfocament humanista i així és quan parles del fenomen del síndrome de la pèrdua global, dels fake-news,  o de l’empremta digital; la navegació sense rumb col·lapsat per la infinitud d’informació, el perill que pot suposar no contrarestar les noticies que corren per les xarxes socials, o mostrar relats de la nostra vida privada i de com ens pot afectar a nosaltres i al nostre entorn.

La teva forma d’escriure és planera de fàcil lectura-cosa que jo agraeixo molt- amb argumentacions sòlides i contrastades. El contingut narratiu en fa pensar que ets una persona reflexiva i analítica, que tens una mirada crítica i un bon bagatge cultural i que la teva visió del món s’edifica des dels valors i l’ètica, però el món hipertextual fa trontollar els teus fonaments,  degut els efectes que et generen les contradiccions de la tecnologia, les contraindicacions del ciberespai, m’equivoco?, almenys,a mi, si que em passa.  

LA FORMA

L’organització del teu blog, m’agrada el veig endreçat, és fàcil de seguir, sobri i senzill, ni massa ni poc, potser el color lilós del fons és massa fort, i segons com les lletres queden massa apagades o difuminades, en definitiva el disseny està bé, però el que més m’agrada és com el lector es mou sense problemes pel teu blog, igual que quan entre en una habitació ordenada i tot està al seu lloc, és meravellós ja que aquesta sensació nomes la tinc de tan en tan,jejeje.

CONCLUSIÓ I VALORACIÓ

Finalment com a lector,  he après conceptes com el “ serependisme” que he trobat curiós, has parlat de Wittgenstein com un influencer teòric de la hipertextualitat,.M´ha agradat el teu blog, perquè penso que els temes que has tocat, m’identifiquen amb tu, tenim coincidències en la visió del món, d’alguna manera utilitzem la mateixa graduació d’ulleres.
 Pilar, Molt Bona Feina i endavant.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Propera parada, Galàxia hipertextual