Propera parada, Galàxia hipertextual



La galàxia hipertextual, trenca les barreres físiques de l'espai-temps, ens endinsem en un món dominat  per les noves tecnologies, en el món del ciberespai, mentre naveguem, immersos per nous espais virtuals recentment explorats, espais interactius, immediats, infinits, aleatoris... que no sabem cap on ens porten, ni el perquè, ni el com...la incertesa de la galàxia provoca inseguretats i riscos però també genera oportunitats i capacitat transformadora... Cap a on anem?

Comentaris

  1. Ostres, Lluís! Comences fort!!! Quin tros de pregunta, per acabar el post!!! Aquí em tens, esperant altres posts teus per veure si em dones pistes! :D

    Moltes felicitats per la paternitat i bon blogueig!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies, Marc. Jo també he passejat pel teu blog, el primer que visito, i he quedat flipat de la quantitat i la qualitat d' informació que hi ha, a més es veu que gaudeixes escrivint al teu blog, enhorabona¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, que bé!!! Gràcies! Sí, sí que ho gaudeixo molt. La veritat és que em treu temps, però això d'escriure en blogs ho porto dins i m'ho passo molt bé :D

      Gràcies per la visita!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog